نتایج بیشتری یافت نشد

  • Marcoverse Marcoverse
  • توسط
  • سه‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل | درباره خرید CP کالاف دیوتی چه می‌دانید؟

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل؛ راه قدرت‌نمایی در دنیای کالاف دیوتی

بازی کالاف دیوتی یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی به شمار می‌رود. گیمرهای موبایل در سراسر دنیا این بازی را به صورت آنلاین چندنفره و تک‌نفره بازی می‌کنند. برای افزایش قدرت خود در این بازی گیمرها باید آیتم‌های مختلف در بازی را خریداری کنند و برای این کار به سی پی کالاف دیوتی نیاز دارند. گیمرها با خرید سی پی این بازی به امکانات زیادی دست پیدا خواهند کرد. با ما همراه باشید تا در این مطلب به بررسی سی پی کالاف دیوتی موبایل، همچنین مزایا و نحوه خرید آن بپردازیم.

منظور از سی پی کالاف دیوتی موبایل چیست؟

همان‌طور که می‌دانید کالاف دیوتی موبایل یک بازی سبک بتل‌رویال و شوتر است. این بازی در کنار بازی‌های دیگر سبک بتل‌رویال مثل فورت نایت، PUBG، فری فایر و موارد دیگر، از جمله پرطرفدارترین بازی‌های موبایل به شمار می‌رود. بازی کالاف دیوتی اولین بار در سال 2003 برای کامپیوتر تولید شد و در چند سال بعد برای کنسول‌هایی مثل پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 هم به بازار آمد. تا به امروز حدود 19 بازی از کالاف دیوتی تولید شده که روی همه کنسول‌های بازی قابل اجرا هستند.

بازی کالاف دیوتی در ماه اکتبر سال 2019 برای موبایل منتشر شد. جالب است بدانید که در همان روز انتشار، بیش از 20 میلیون نفر این بازی را دانلود کردند. در هفته اول عرضه، این بازی به رکورد 100 میلیون دانلود رسید. با درآمد حدود 18 میلیون دلاری در هفته اول انتشار، کالاف‌دیوتی موبایل به یکی از موفق‌ترین بازی‌های موبایل تبدیل شد. نکته‌ای که باید بدانید این است که بیشتر درآمد سازندگان این بازی از فروش سی پی کالاف دیوتی موبایل بوده است.

سی پی (CP) این بازی مخفف COD (Call of Duty) Points است که در واقع پول داخل بازی کالاف‌دیوتی به شمار می‌آید. شما با این پول می‌توانید نسبت به خرید تجهیزات، ابزار و امکانات داخل بازی اقدام کنید. با خرید این تجهیزات و امکانات بازی قدرت شما بیشتر خواهد شد. لازم به ذکر است که با خرید سی پی این بازی می‌توانید تجهیزاتی که از قبل داشته‌اید را ارتقا داده و با افزایش قدرت و کیفیت آن‌ها، به یک بازیکن قدرتمند در بازی کالاف ‌دیوتی تبدیل شوید.

مزایای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

خرید CP کالاف دیوتی مزایای زیادی برای گیمرها خواهد داشت. بسیاری از گیمرهایی که کالاف دیوتی موبایل را بازی می‌کنند آشنایی زیادی با سی پی این بازی و مزایای آن ندارند. با آگاهی از مزایای پول رایج این بازی، گیمرها می‌توانند در این بازی موفقیت بیشتری داشته باشند. برخی از مزایای خرید CP کالاف دیوتی موبایل به شرح زیر هستند:

به‌روزرسانی آیتم‌های قدیمی

خرید آیتم‌های جدید

بازی کردن در حالت پرمیوم و ویژه

بازی در نقشه‌های متنوع

آزاد کردن شخصیت‌های مختلف بازی در کمترین زمان ممکن

خرید شخصیت‌های مختلف، لباس‌ها، اسکین‌ها و اسلحه‌های متنوع

افزایش ارزش حساب کاربری و کسب درآمد با فروش اکانت از طریق استریم

خرید بتل پس (Battle Pass) بازی کالاف دیوتی موبایل

سلاح‌های قابل‌خرید با استفاده از سی پی کالاف دیوتی موبایل

برای خرید آیتم‌های کالاف‌دیوتی موبایل باید این نکته را مدنظر داشته باشید که موارد مورد نظر برای خرید را از قبل برای خودتان مشخص کنید. از جمله مهم‌ترین آیتم‌ها در این بازی اسلحه‌های آن است. برای خرید اسلحه در این بازی باید با انواع این سلاح‌ها آشنایی داشته باشید. به طور کلی در بازی کالاف دیوتی انواع اسلحه‌های سنگین و سبک، شاتگان‌ها، تک‌تیراندازها، کلت‌ها و بسیاری از موارد دیگر وجود دارند.

از جمله اسلحه‌های سنگین این بازی می‌توان به M4، AK-47، M16، BK57، LK24، ASM10 و موارد دیگر اشاره کرد. همچنین برخی از اسلحه‌های سبک این بازی شامل MP5، Cordite، GKS، Pharo، Razorback و سلاح‌های دیگر می‌شوند. در میان شاتگان‌های بازی سلاح‌هایی مثل Echo، Striker و موارد دیگر وجود دارند. به‌علاوه برخی از سلاح‌های تک‌تیرانداز موجود در بازی کالاف موبایل Kilo Bolt-Action، Outlaw، Locus و چند مورد دیگر هستند.

شما می‌توانید دو نوع کلت MW11 و J358 را با استفاده از سی پی خریداری کنید. از جمله سلاح‌های پرتابی در این بازی می‌توان به فلش بنگ، گاز اشک‌آور، EMP، Trip Mine، Frag Grenade و موارد دیگر اشاره کرد. شما می‌توانید همه این سلاح‌ها را با در اختیار داشتن CP بازی بخرید و از آن‌ها استفاده کنید.

نقشه‌ها و شخصیت‌های قابل‌خرید با استفاده از سی پی کالاف دیوتی موبایل

شاید برای شما جالب باشد که بدانید نقشه‌های بازی کالاف‌دیوتی موبایل را از روی سری بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare و سری بازی‌های Call of Duty: Black Ops ساخته شده‌اند. بعضی از نقشه‌های معروف این دو سری از بازی‌های کالاف‌دیوتی که در ورژن موبایل هم استفاده شده شامل CROSSFIRE، CRASH، HIJACKED، NUKETOWN 2، FIRING RANGE و KILLHOUSE می‌شوند.

به علاوه برخی شخصیت‌های سری بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare و سری بازی‌های Call of Duty: Black Ops هم در این بازی استفاده شده‌اند. از جمله این شخصیت‌ها می‌توان به دیوید میسون، الکس میسون، سایمون گوست رایلی، توماس مریک و کاپیتان جان پرایس اشاره کرد. لازم به ذکر است که همه نقشه‌ها و شخصیت‌ها را می‌توانید با پول رایج بازی یعنی CP آزاد کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

دسترسی به امکانات دیگر با خریدن CP کالاف دیوتی موبایل

به غیر از آزاد کردن نقشه‌ها، شخصیت‌ها و سلاح‌های مختلف در کالاف دیوتی موبایل، با خرید سی پی امکانات دیگری را هم می‌توان به دست آورد. از جمله این موارد می‌توان به بسته‌های ویژه بازی حاوی پک‌های تزئینی اشاره کرد. بسته‌های ویژه کالاف دیوتی موبایل معمولا تم‌های خاصی دارند که قبل از خرید آن‌ها می‌توانید پیش‌نمایشی از این بسته‌ها را مشاهده کنید. یکی دیگر از امکاناتی که می‌توان با خرید CP به آن دسترسی داشت، ارتقا نسخه موبایل و بازی کردن نسخه کامل Call of Duty: Modern Warfare روی موبایل است. همچنین می‌توانید با داشتن CP بخش‌های Multiplayer و Co-Up نسخه کامل بازی ندای وظیفه: جنگاوری مدرن را آزاد کنید.

پک‌های تزئینی کالاف دیوتی موبایل

پک‌های تزئینی داخل این بسته‌ها شامل طرح‌های مختلف برای اسلحه‌ها، ابزار استتار اسلحه، دوربین‌های مختلف اسلحه‌ها، وسایل تزئینی و برچسب‌های مختلف برای اسلحه‌ها می‌شوند. شما با خرید سی پی کالاف دیوتی و پک‌های ترئینی می‌توانید اسلحه‌های خود را ارتقا دهید. به عنوان مثال می‌توانید برای هر اسلحه‌ای که دارید دوربین گذاشته و به ابزارهایی برای استتار مجهز کنید. با این کار قدرت خود را در بازی افزایش خواهید داد. با داشتن سی پی می‌توانید طرح‌های مختلفی برای جذابیت ظاهر اسلحه‌های خود انتخاب کنید. البته استفاده از این امکانات به نوع سلاح انتخابی شما بستگی دارد.

یکی از وسایل تزئینی که می‌توان با سی پی بازی آن را خرید ساعت مچی است. شما با هر کاراکتری که بخواهید بازی کنید می‌توانید برای افزایش دادن جذابیت شخصیت خود برای آن ساعت مچی بخرید. در حال حاضر ساعت‌های بسیار متنوعی وجود دارد که گیمرها می‌توانند برای کاراکتر خود خریداری کنند. همه شخصیت‌های بازی کالاف دیوتی به صورت پیش‌فرض یک اسکین اصلی دارند؛ با این حال گیمرهایی که می‌خواهند در مکان‌های شلوغ شناسایی نشوند، می‌توانند با پرداخت سی پی اسکین‌های متنوع خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند. گیمرها برای دسترسی به امکانات و آیتم‌های بیشتر می‌توانند بتل پس کالاف دیوتی را خریداری کنند.

مزایای خرید بتل پس کالاف دیوتی با پرداخت سی پی

خرید بتل پس کالاف دیوتی فقط با پرداخت سی پی این بازی امکان‌پذیر است. بتل پس بازی معمولا یک روز تا یک ماه اعتبار دارد و در پایان هر فصل بازی این اعتبار به اتمام خواهد رسید؛ یعنی برای هر فصل بازی باید یک بتل پس جدا بگیرید. شما با خرید بتل پس پیشرفت زیادی خواهید داشت، چون می‌توانید به تمام آیتم‌ها مثل سلاح‌ها، اسکین‌ها و بسیاری از موارد دیگر دسترسی داشته باشید. نکته مهمی که باید بدانید این است که قیمت بتل پس بازی، آیتم‌ها، سی پی‌ها و تمام مواردی که در بتل پس به بازی اضافه می‌کنید، در هر فصل بازی متفاوت است.

با خرید بتل پس کالاف دیوتی، بازی جذابیت بیشتری پیدا می‌کند. در بازی کالاف دیوتی موبایل امکان به دست آوردن سی پی بدون خریدن آن وجود دارد. روش‌هایی برای این کار مانند انجام مراحل و ماموریت‌های بازی وجود دارد. اما با داشتن بتل پس و انجام ماموریت‌ها به غیر از دریافت سی پی می‌توانید امکانات و تجهیزات بازی را هم به دست آورید و جوایز مخصوص هر فصل را کسب کنید.

تفاوت کاربردهای بتل پس و بتل پس پلاس

نکته مهمی که در رابطه با بتل پس باید بدانید این است که با خرید ورژن معمولی آن با سی پی کالاف دیوتی، باید بازی را از مرحله اول شروع کنید اما با بتل پس پلاس، بازی از مرحله 25 برای شما آغاز می‌شود. همچنین با بتل پس معمولی به 4000 سی پی دسترسی خواهید داشت، اما با بتل پس پلاس می‌توانید به 9000 سی پی به دست آورید.

روش به دست آوردن سی پی کالاف دیوتی موبایل بدون نیاز به خرید آن

اکنون که با مزایای خرید سی پی آشنا شدیم و دیدیم که با سی پی به چه امکاناتی دسترسی خواهیم داشت، لازم است بدانیم که چگونه می‌توانیم سی پی بازی را به دست آوریم. راه‌هایی برای این کار به صورت رایگان وجود دارد اما معمولا سخت و طاقت‌فرسا بوده و بسیار زمان‌بر هستند؛ اما بد نیست که با این روش‌ها آشنا شویم. برخی از راه‌های به دست آوردن سی پی کالاف دیوتی موبایل عبارتند از:

انجام دادن ماموریت‌های بازی

به انجام رساندن ماموریت‌های بتل‌رویال بازی

دنبال کردن پیج‌های کالاف دیوتی موبایل در شبکه‌های اجتماعی

انجام دادن ماموریت‌های بازی

انجام دادن ماموریت‌های بازی اولین روش برای به دست آوردن سی پی بازی به شمار می‌رود. برای این کار باید چالش‌ها و ماموریت‌های روزانه، هفتگی و حالت‌های دیگر موجود در کالاف دیوتی موبایل را انجام دهید. به یاد داشته باشید که باید همه ماموریت‌ها را انجام داده و مطمئن شوید که ماموریتی جا نمانده باشد. بسیاری از گیمرها ماموریت‌های هفتگی را انجام نمی‌دهند و در نتیجه به احتمال زیاد امکان دریافت سی پی رایگان را از دست خواهند داد. بنابراین این روش هم خسته‌کننده است و هم زمان‌بر خواهد بود. همچنین این احتمال وجود دارد که به اندازه کافی سی پی به دست نیاورید. بنابراین بهتر است که به دنبال پیدا کردن راه دیگری باشید.

به انجام رساندن ماموریت‌های بتل‌رویال بازی

یکی دیگر از روش‌های به دست آوردن سی پی به انجام رساندن ماموریت‌های بتل‌رویال بازی است. در رقابت‌های بتل‌رویال ماموریت‌ها و چالش‌های زیادی وجود دارد که اگر گیمرها در همه آن‌ها شرکت کرده و آن‌ها را کامل انجام دهند، به عنوان جایزه سی پی رایگان دریافت خواهند کرد. البته گاهی اوقات در زمانی که گیمرها بسته خرید هدیه استارتر پک کالاف دیوتی موبایل را خریداری می‌کنند، شرکت سازنده بازی به آن‌ها سی پی رایگان می‌دهد.

این روش هم مثل روش قبلی طاقت‌فرسا است و زمان زیادی از شما می‌گیرد. به‌علاوه دریافت بسته خرید هدیه استارتر پک بازی هزینه زیاید داشته و دریافت سی پی رایگان از طریق آن محدود است. این امکان هم وجود دارد که هنگام خرید استارتر پک اصلا سی پی به شما داده نشود. بنابراین دسترسی شما به امکانات بازی با محدودیت همراه خواهد بود. پس بهتر است به دنبال پیدا کردن راهی باشید که از دریافت CP در آن مطمئن شوید.

دنبال کردن صفحات کالاف دیوتی موبایل در شبکه‌های اجتماعی

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توان سی پی رایگان دریافت کرد، دنبال کردن صفحات کالاف دیوتی موبایل در شبکه‌های اجتماعی است. بعضی از گیمرهای بازی کالاف دیوتی موبایل در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی درباره این بازی ایجاد کرده‌اند و در این صفحات برای گیمرهای این بازی چالش‌هایی قرار می‌دهند؛ اگر گیمرها در این چالش‌ها موفق شوند، سی پی رایگان دریافت خواهند کرد. انجام این چالش‌ها ممکن است زمان‌بر باشد و این احتمال وجود دارد که نتوانید در این چالش‌ها پیروز شوید. بنابراین باید این موضوع را در نظر بگیرید که ممکن است به اندازه کافی نتوانید سی پی به دست آورید.

البته بازی کالاف دیوتی موبایل در شبکه‌های اجتماعی صفحات رسمی دارد و گیمرها می‌توانند این صفحات را دنبال کنند. بازیکن‌ها با حمایت از این صفحات به روش‌های لایک کردن و به‌اشتراک‌گذاری پست‌ها و استوری‌های آن‌ها به عنوان هدیه سی پی رایگان دریافت خواهند کرد. به دلیل اینکه میلیون‌ها گیمر این صفحات را دنبال می‌کنند، ممکن است سی پی رایگان به همه آن‌ها تعلق نگیرد و مدیران این صفحات به قید قرعه فقط به برخی از گیمرها سی پی رایگان بدهد. بنابراین این احتمال وجود خواهد داشت که با این روش نتوانید سی پی رایگان دریافت کنید. بنابراین بهتر است که به دنبال راهی مطمئن برای دریافت سی پی بازی باشید.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل یا دریافت رایگان آن؟

اکنون که با روش‌های دریافت رایگان سی پی کالاف‌دیوتی موبایل آشنا شدیم، نتیجه‌ای که می‌توانیم از آن بگیریم این است که روش‌های دریافت رایگان سی پی سخت، زمان‌بر و گاهی اوقات حتی ناممکن هستند. البته روشی دیگر هم برای به دست آوردن رایگان CP کالاف موبایل وجود که در واقع داشتن بتل پس این بازی است. البته این روش آن‌چنان هم رایگان به شمار نمی‌رود؛ چرا که برای تهیه بتل پس بازی باید آن را با پرداخت درون‌برنامه‌ای سی پی بخرید. با خرید بتل پس می‌توانید سی پی رایگان دریافت کنید.

در هر صورت شما به خرید سی پی نیاز خواهید داشت. می‌توان گفت که مطمئن‌ترین روش برای دریافت سی پی خرید آن است. با خرید پول رایج بازی از مقداری که در اختیار شما قرار می‌گیرد، اطمینان خواهید داشت و نیازی به انجام هیچ ماموریت یا چالشی ندارید. برای خرید سی پی چند روش وجود دارد که برخی از آن‌ها به مراتب سخت و پیچیده هستند.

چگونه CP کالاف موبایل را بخریم؟

یکی از این روش‌های خرید CP کالاف موبایل از طریق شارژ کردن اکانت گوگل‌پلی با خرید گیفت‌کارت گوگل‌پلی است. البته این روش برای کسانی است که با سیستم اندروید کالاف دیوتی بازی می‌کنند. افرادی که با سیستم iOS این بازی را انجام می‌دهند، با خرید گیفت‌کارت اپل‌استور و شارژ کردن اکانت خود در اپل‌استور، سی پی خریداری می‌کنند.

البته این روش کمی هزینه‌بردار و پیچیده است. چون با وجود تحریم‌هایی که در ایران وجود دارد، مجبور هستید که از نرم‌افزارهای تغییر آی پی استفاده کنید. همچنین باید پول خود را به ارز رایج ریجن تعیین شده در اکانت خود تبدیل کرده و بعد سی پی بازی را بخرید. بنابراین می‌توان گفت که این روش دردسر زیادی خواهد داشت. اما اصلا نگران نباشید، چون می‌توانید از طریق سایت‌های ایرانی واسطه نسبت به خرید CP اقدام کنید. برای این کار فقط کافی است که در این این‌گونه سایت‌ها حساب کاربری بسازید. سپس بسته سی پی مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کرده و با پرداخت هزینه لازم آن را خریداری کنید.

نکات لازم درباره سایت‌های ایرانی خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

برای انتخاب سایت خرید CP کالاف باید دقت زیادی داشته باشید. باید مطمئن شوید سایتی که انتخاب می‌کنید یکی از فروشگاه‌های معتبری باشد که در حوزه گیفت‌کارت و ارزهای بازی‌های ویدیویی فعالیت دارند. همچنین این سایت‌ها باید پشتیبانی 24 ساعته داشته و همیشه آنلاین باشند تا به سوالات و مشکلات احتمالی در خرید شما پاسخ دهند. دقت داشته باشید که قیمت بسته‌های سی پی که یان سایت‌ها ارائه می‌دهند باید مقرون به صرفه باشد.

نکته دیگر درباره سایت‌های خرید CP این است که فرایند خرید سی پی در آن‌ها باید آسان و سریع باشد و شما بلافاصله پس از خرید محصول، بتوانید از آن استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مورد نیاز این سایت‌ها، داشتن یک مجوز رسمی مانند نماد اعتماد دیجیتال است. این مورد باعث می‌شود که گیمرها بتوانند به آن اعتماد کنند و خرید خود را انجام دهند.

خدمات وب‌سایت مارکوورس برای خرید سی پی

خرید CP کالاف دیوتی موبایل ارزان یکی از دغدغه‌های گیمرهای این بازی به شمار می‌رود. بسیاری از این افراد به دنبال سایت سی پی کالاف دیوتی موبایل هستند تا بتوانند به راحتی CP خریده و استفاده کنند. پلتفرم مارکوورس یکی از برترین سایت‌ها برای خرید سی پی کالاف دیوتی و نیز صدها آیتم، گیفت کارت و اکانت پرمیوم است. شما در فروشگاه اینترنتی مارکوورس می‌توانید تمامی این موارد را با روش پرداخت ریالی خریداری کنید. 


Marcoverse

مارکوورس نقطه عطف صنعت بازی در ایران. در مارکوورس دنیایی از سرگرمی هاست که نه تنها مرجعی برای برگزاری رویداد های مسابقه است، درون خود دارای یک ...

0 نظر

برای ارسال دیدگاه باید وارد سیستم شوید. برای ورود کلیک کنید.

تمایل دارید مطلب خود را در وبلاگ مارکوورس قرار دهید؟