نتایج بیشتری یافت نشد

  • Marcoverse Marcoverse
  • توسط
  • سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱

مسابقات فیفا | برگزاری هیجان‌انگیزترین رویداد گیمینگ در ایران توسط مارکوورس

به جام ۵۰ میلیون مسابقات فیفا مارکوورس خوش آمدید

بازی فیفا یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در تاریخ بازی‌های ویدئویی و ورزشی آنلاین در ایران و جهان است. این بازی برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری‌های X و S و Google Stadia عرضه شده است. محبوبیت این بازی و هیجان بی‌نظیری که در میان گیمرها و بینندگان در تورنمنت‌های آنلاین آن ایجاد می‌شود، مارکوورس را بر آن داشته تا با پشتوانه تجربه برگزاری حضوری این مسابقات، جام ۵۰ میلیون تومانی مسابقات فیفا را برگزار کند.

جامی دیگر از سوی مارکوورس و افتخاری که شما می‌آفرینید

جام ۵۰ میلیون تومانی مارکوورس رویدادی بزرگ در صنعت گیمینگ در ایران و نیز رویدادی دیگر از سلسله مسابقات منظم بازی فیفا در سراسر کشور از سوی مارکوورس است. مارکوورس به پشتوانه پلتفرم بی‌نظیر خود که از امکان برگزاری تورنمنت‌ها و رویدادهای رقابت آنلاین گیمینگ برخوردار است، این‌بار رویدادی با طعم متفاوت را مدیریت و برگزاری خواهد کرد. این مسابقه فیفا بزرگ‌ترین مسابقه در تاریخ کشور است که در مراحل مقدماتی آن در 5 شهر ایران برگزار می‌شود و مرحله نهایی آن در تهران برگزار خواهد. این رقابت ترکیبی از حضور در گیم‌نت‌های برتر کشور در حضور داوران و رقابت آنلاین با دیگر گیمرهای حرفه‌ای فیفا خواهد بود.

مارکوورس برگزارکننده مسابقات فیفا در شهرهای بزرگ کشور

فصل دوم مسابقات فیفا در ایران در پلتفرم مارکوورس در 5 شهر بزرگ ایران، یعنی شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، تبریز و آمل به‌صورت حضوری و متوالی برگزار می‌شود. انتخاب این شهرها به این دلیل بوده است که گیمرهای سراسر ایران بتوانند با حضور در این شهرها از شمال تا جنوب کشور، در محل‌های تعیین شده از سوی مارکوورس حضور یابند.

چرا برای مسابقات بازی فیفا را انتخاب کردیم؟

بازی فیفا (FIFA) به مجموعه‌ای بازی‌های ویدئویی فوتبالی گفته می‌شود که هر ساله توسط کمپانی الکترونیک آرتس (Electronic Arts) با نام کلی EA Sports تولید و منتشر می‌شود. سری بازی‌های دیگری از روی همین بازی ساخته می‌شوند، فیفا آنلاین نامیده می‌شود. این بازی از سال 2011 به 18 زبان بومی‌سازی شده و در 51 کشور در دسترس است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این بازی، امکان برگزاری مسابقات آنلاین در سراسر جهان است. این مسابقات به‌ویژه در کشورهای آسیایی طرفداران بسیاری دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری این مسابقات در هند، کره جنوبی و ایران اشاره کرد.

بازی فیفا؛ رکورددارگینس

بازی فیفا رکورددار کتاب گینس در زمینه پرفروش‌ترین فرنچایز بازی‌های ویدئویی ورزشی در جهان است و تنها تا سال 2021 بیش از 325 میلیون نسخه از آن در سراسر دنیا به‌فروش رسیده است. توسعه‌دهندگان این بازی در دهه 90 میلادی، تورنمنت‌های آن را با الگوبرداری از مشهورترین رقابت‌های جهانی و منطقه‌ای دنیای واقعی مانند: جام جهانی فوتبال، لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و قهرمانی فوتبال اروپا برنامه‌ریزی کردند. برخی از چهره‌های تبلیغاتی این بازی تا امروز عبارتند از: کیلیان امباپه، ادن هازارد، لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، پائولو دیبالا و وین رونی.

برترین فناوری‌های بازی‌سازی در مسابقات فیفا

کمپانی EA در هر سال برای نشان دادن ویژگی‌های ارتقا یافته بازی فیفا از یک کلمه کلیدی جدید استفاده می‌کند و امسال این کلمه فناوری هایپرموشن (Hypermotion) است. این اصطلاح به افزایش ویژگی‌های متحرک‌سازی در این بازی اشاره دارد که بزرگ‌ترین به‌روزرسانی در تاریخ سری بازی‌های فیفا تاکنون بوده است. این یعنی ضربان موثرتر خواهند بود و اشتباهات کاهش می‌یابند و نیازی ندارید چندین به توپی که مقابل شماست ضربه بزنید تا نهایتا موفق به ایجاد حرکت شوید.

گیمرها با استفاده از این فناوری، بیشتر از همیشه احساس حضور در زمین را خواهند داشت و در بسیاری از لحظات بازی شما از یاد می‌برید که در دنیای واقعی هم حضور دارید. گویی از یک فضای بینابینی یا هایپررئالیتی شناور هستید. در نسخه جدید بازی همچنین امکان کنترل بر روی توپ از خارج مانند تکل برای مدافعان افزایش یافته است و دروازه‌بانان نیز بهتر می‌توانند توانایی‌های خود را نشان دهند.

برای موفقیت در مسابقات فیفا به چه مهارت‌هایی نیاز داریم؟

ممکن است شما یک گیمر حرفه‌ای بازی فیفا باشید و یا گیمری باشید که در بازی‌های دیگر تخصص دارید و می‌خواهید مهارت‌های خود را در این بازی بسنجید. بازی فیفا به دانش و مهارت در زمینه‌های متعددی نیاز دارد. اول این‌که باید یک طرفدار دوآتشه ورزش فوتبال باشید و بهتر است تیم‌های ملی و باشگاهی و بازیکنان فوتبال مشهور و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را بدانید. شما همچنین باید بر پلتفرم و دستگاهی که با آن این بازی را انجام می‌دهید تسلط داشته باشید تا بتوانید به‌راحتی و به‌سرعت حرکات، ضربات، اقدامات و تکنیک‌ها را پیاده‌سازی کنید.

علاوه‌بر نیاز به آشنایی کامل با ورزش فوتبال و تکنیک‌های آن، مهارت‌هایی نیز هستند که به شما در موفقیت در این بازی کمک می‌کنند. برخی از این مهارت‌ها عبارتند از: مهارت مدیریت و رهبری، مهارت‌های ارتباطی، مهارت کار تیمی و انفرادی در زمان لازم، سرعت بالا در تصمیم‌گیری، ایجاد استراتژی، مدیریت استرس و هماهنگی ذهن و بدن و هماهنگی بالای چشم و دست.

برای مسابقات فیفا از بهترین بازیکنان آن در دنیا ایده بگیرید

در حال حاضر هم فیفا و هم کمپانی EA برگزارکننده رویدادی جهانی با نام تورنمنت جهانی فیفا هستند که به‌صورت حضوری برگزار می‌شود. شما به‌عنوان یک گیمر حرفه‌ای این بازی برای ارتقا مهارت‌های خود در این بازی و به‌دست آوردن جوایز مارکوورس در مسابقات آنلاین فیفا می‌توانید از برترین گیمرهای تاریخ رویداد جهانی فیفا در زمینه‌های مختلف الگو بگیرید. برخی از این بازیکنان را به شما معرفی می‌کنیم:


تکز: داناوان تکز هانت (Donovan “Tekkz” Hunt) نام شماره یک در دنیای ورزش‌های الکترونیکی فیفا است که به‌دلیل سبک تهاجمی خود شناخته می‌شود. او با تیم Fnatic eSports قرارداد دارد و تاکنون بیش از 5000 هزار دلار در این زمینه درآمد کسب کرده است

مسعد الدساری: این بازیکن که با نام Msdossary شناخته می‌شود، در سال 2018 به عنوان قهرمان جهانی فیفا دست یافته است. Msdossary تاکنون 600 هزار دلار جایزه با شرکت در 22 تورنمنت جهانی دریافت کرده است

شلز: شلز (Shellzz) یک بازیکن 22 ساله لندنی و چهاره برتر تیم ورزش‌های الکترونیکی منچسترسیتی از سال 2019 است. او در سال 2017 به قهرمانی مسابقات FUT 17 دست یافت. او همچنین لیگ برتر 21-2020 را با عنوان قهرمانی به پایان رساند

نیکولاس ویلابا: ویلابا با نام مستعار nicolas99fc یک بازیکن 22 ساله و از اعضای تیمی به مدیریت دیوید بکهام است. او کار خود را از سال 2016 آغاز کرده تا کنون بیش از 340 هزار دلار را به خانه برده است. این گیمر آرژانتینی یکی از بهترین بازیکنان فیفا در پلی استیشن است

لذت رقابت با گیمرها در مسابقات فیفا

آیا به‌عنوان یک گیمر حرفه‌ای بازی فیفا این فرصت را داشته‌اید که با برترین بازیکنان ایرانی این بازی و نیز بازیکنان حرفه‌ای فیفا از کشورهای دیگر رقابت کنید. ما در مارکوورس این امکان را برای طی مسابقات جام ۵۰ میلیون تومانی فراهم کرده‌ایم. کافی است بتوانید در مرحله مقدماتی نسبت به حریفان خود برتری پیدا کنید. با این برتری در مرحله نهایی با حریفان خود روبه‌رو می‌شوید. سپس می‌توانید مهارت‌های فیفا خود را به نمایش بگذارید و محک بزنید.

اتوماسیون کامل در جام ۵۰ میلیون تومانی مارکوورس

هر رقابتی در صحنه آنلاین نیازمند اطمینان شرکت‌کنندگان از عدم بروز خطاهای سیستمی و از آن مهم‌تر عدم دخالت خطاهای دستی و انسانی است. ما برای اطمینان شرکت‌کنندگان و نیز بینندگان و هواداران این جام، تمامی مراحل این مسابقات را در شرایط اتوماسیون کامل برگزار می‌کنیم. برای مثال در این جام، تمامی مراحل و اقدامات مرتبط با گروه‌بندی، براکت‌بندی و سهم‌بندی خودکارسازی شده است.

ما برای راحتی کار گیمرها همچنین بهترین تجربه کاربری را ایجاد و ساده‌ترین رابط کاربری را توسعه داده‌ایم. این به این معنا است که هر گیمری با هر سن و سالی به‌راحتی می‌تواند با پلتفرم مسابقات فیفا مارکوورس کار کند. همچنین گیمرها به هیچ‌گونه دانش فنی در این زمینه نیاز ندارد.

جدول زمانی مسابقات فیفا، جام ۵۰ میلیون تومانی

جام ۵۰ میلیون تومانی مارکوورس دارای دو مرحله کلی است که عبارتند از مرحله مقدماتی و مرحله نهایی. مرحله مقدماتی، در ماه‌های مرداد و شهریور برگزار می‌شود. تمامی این نوبت‌های مسابقات مقدماتی در شهرهای پنج گانه تهران، اصفهان، آمل، تبریز و شیراز جریان خواهند داشت. سرانجام مرحله نفسگیر نهایی در اواخر شهریور در تهران خواهد بود.

سهمیه مراحل در مسابقات فیفا و جوایز جام

بخش نخست مرحله اول از مسابقات فیفا که ماه‌های مرداد و شهریور جریان خواهد داشت. قرار است برای هر ماه، ۱۶ نفر سهم رزرو در نظر گرفته شود. این یعنی ۳۲ نفر سهم قطعی در این ۲ ماه. در نهایت ۳۲ نفر برگزیده قطعی در پایان مسابقات ماه شهریور انتخاب می‌شوند. میزان جوایز در مجموعع مبلغ ۵۰ میلیون تومان خواهد بود که به ۸ نفر اول داده می‌شود.

همه‌چیز را روی یک نقشه متمرکز رصد کنید

اطلاع‌رسانی و پوشش خبری یکی دیگر از جنبه‌های رقابت‌های آنلاین و حضوری است که باید توسط میزبان به‌درستی انجام شود. مارکوورس این کار را با ایجاد یک نقشه متمرکز با قابلیت‌های گوناگون ایجاد کرده است. شرکت‌کنندگان بر اساس ویژگی‌های دسترسی که برای آن‌ها قائل می‌شویم می‌توانند در هر لحظه از موقعیت فعلی خود در جدول مسابقات و نیز از امتیازات و شرایط خود آگاه شوند. این نقشه به‌گونه‌ای طراحی شده است که با هر تغییر در لحظه و توسط هوش مصنوعی پلتفرم، به‌روزرسانی می‌شود. ما همچنین از تمامی ابزارها و فناوری‌‌های به‌روز برای افزایش جذابیت بصری پلتفرم در بخش مسابقه و در کنار افزایش کارایی آن بهره گرفته‌ایم.

مسابقات بازی فیفا؛ آینده سرگرمی‌های ورزشی آنلاین در جهان

کمپانی EA Sports به‌تازگی اعلام کرده است که مسابقات بازی فیفا توسعه روزافزون خواهند داشت و این کمپانی شرایطی را فراهم کرده است تا گیمرهای بیش از 70 کشور دنیا بتوانند در 3 رویداد اصلی ورزش‌های الکترونیک با نام‌های FIFAe Club 2022، FIFAe Nations Series 2022 و FIFA 22 Global رقابت کنند. این کمپانی همچنین از برگزاری رویدادهای ویژه و منطقه‌ای که توسط کشورها با استفاده از این بازی برگزار می‌شوند حمایت کرده است.

برنت کونینگ، معاون بخش بازی‌های رقابتی EA Sports در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفته است: «بازی‌های رقابتی فیفا، آینده سرگرمی‌های ورزش‌های الکترونیکی جهانی هستند. این بازی‌ها شیوه تجربه طرفداران این بازی‌های ویدئویی را ارتقا می‌دهند». او همچنین گفته است: «فیفا یک پلتفرم محوری برای هواداران فوتبال در سراسر جهان است. گیمرها با استفاده از آن می‌توانند داستان ورزشی خود را در دنیای مجازی ایجاد کنند و مهارت‌های خود را به‌نمایش بگذارند.»

مسابقات فیفا در مارکوورس پایانی ندارد

مسابقات فیفا، جام ۵۰ میلیونی، ادامه‌ای بر مسابقات حضوری فیفا در مارکوورس و نقطه عطفی با پوشش سراسری برای آن است. با این حال، این مسابقات با مرحله نهایی پایان نمی‌یابد. این جام شروعی دیگر برای جام‌های متوالی و درخشش روزافزون پلتفرم مارکوورس و گیمرهای ایرانی در کنار هم خواهد بود. وجود بیش از 23 میلیون گیمر در ایران، بر اساس آمار رسمی بنیاد ملی بازی کشور، بهترین دلیل است برای این‌که ما بخواهیم این رویداد را به‌طور منظم و متوالی برگزار کنیم و برای افزایش کیفیت روزافزون این مسابقات تلاش کنیم.

پوشش سراسری مسابقات فیفا و نظمی مثال‌زدنی

مارکوورس برای برگزاری مسابقات فیفا گیم‌نت‌های برتر را در 5 شهر یاد شده انتخاب کرده است که دارای بهترین امکانات در این زمینه هستند. حضور داوران مجرب در صحنه این مسابقات و امکان نظارت دقیق با استفاده از ویژگی‌های اتوماسیون پلتفرم مارکوورس امکان هرگونه تقلب را از بین می‌برد.

نتایج تمامی مسابقات در شهرهای مختلف در این پلتفرم ثبت می‌شود و بینندگان و شرکت‌کنندگان از امکان اگاهی از آخرین نتایج برخوردار خواهند بود. از سوی دیگر ما تمامی صفحات مرتبط با این مسابقه را بالاترین ضریب ممکن، سئو خواهیم کرد تا امکان سرچ و یافتن آسان آن‌ها فراهم شود.

در نهایت مارکوورس امکان پوشش سراسری این مسابقات را در قالب پخش زنده (استریمینگ) در تمامی شبکه‌های استریم داخلی و مشهورترین سرویس‌های استریم خارجی ایجاد کرده است. این به‌معنای افزایش هیجان این بازی‌ها و امکان دنبال کردن علاقمندان و شرکت‌کنندگان به‌صورت آنلاین است. همچنین جوایز این مسابقات پس از اعلام برندگان نهایی در همان روز به آن‌ها داده می‌شود.

ثبت نام جام 50 میلیونی مسابقات فیفا در پلتفرم مارکوورس

مارکوورس پلتفرمی آنلاین برای برگزاری مسابقات و رویدادهای صنعت گیم در ایران و ارتقا آن به عرصه جهانی است. ما این پلتفرم را به‌گونه‌ای توسعه داده‌ایم که بتوانیم جامعه‌ای از تمامی علاقمندان گیم و نیز برترین گیمرهای ایرانی ایجاد کنیم و خدماتی را در زمینه‌های گوناگون به آن‌ها ارائه دهیم. جام ۵۰ میلیون تومانی مسابقات فیفا که توسط مارکوورس برگزار می‌شود، آغازی برای راهی بی‌پایان و با هدف خدمت‌رسانی برتر به گیمرها و علاقمندان بازی‌های ویدئویی است. برای ثبت نام در این مسابقه همین الان می‌توانید در صفحه مسابقات، در مسابقه مربوط به شهر خود را ثبت نام را طی کنید.


Marcoverse

مارکوورس نقطه عطف صنعت بازی در ایران. در مارکوورس دنیایی از سرگرمی هاست که نه تنها مرجعی برای برگزاری رویداد های مسابقه است، درون خود دارای یک ...

0 نظر

برای ارسال دیدگاه باید وارد سیستم شوید. برای ورود کلیک کنید.

تمایل دارید مطلب خود را در وبلاگ مارکوورس قرار دهید؟