نتایج بیشتری یافت نشد

  • Marcoverse Marcoverse
  • توسط
  • چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱

مسابقات cod mobile | برگزاری مسابقات آنلاین و مهیج این بازی در مارکوورس

تجربه هیجان‌انگیز و نفس‌گیر رقابت در مسابقات cod mobile

از بازی کالاف دیوتی موبایل می‌توان به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بتل‌رویال موبایلی یاد کرد که اکنون می‌توانید در مسابقات اختصاصی آن هم شرکت کنید. مسابقات cod mobile که در مارکوورس برگزار می‌شوند، دارای براکت‌بندی و اصول خاصی هستند که باعث هیجان‌انگیزتر شدن این مسابقات می‌شوند. همچنین این مسابقات در سه نوع لیگ مولتی، بتل پس و دابل برگزار می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به توانمندی‌های خود در آن‌ها شرکت کنید. . مسابقات cod mobile مارکوورس به صورت کاملا منظم و معمولا هفته‌ای سه مرتبه برگزار می‌شوند. لازم به ذکر است که جوایز مسابقات هم متغیر هستند.

چرا کالاف دیوتی موبایل را برای مسابقات مارکوورس انتخاب کردیم

عنوان Call of Duty توانست با عرضه نسخه موبایل توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند. در واقع، این بازی بر خلاف بسیاری از نسخه‌های کالاف‌دیوتی که با آن‌ها آشنایی داریم، در سبک بتل‌رویال می‌باشد و به عنوان رقیبی سرسخت برای پابجی موبایل عرضه شده است.

در واقع، اکتیویژن تلاش کرده است که با ارائه نسخه موبایلی بازی کالاف دیوتی که در سال 2018 معرفی شد، محبوبیت خود را میان علاقه‌مندان به بازی‌های شوتر افزایش دهد. توجه داشته باشید که بازی کالاف دیوتی موبایل حالت‌های بازی مختلفی را ارائه می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به بتل رویال و مولتی اشاره کرد. 

حالت بتل رویال مهم‌ترین بخش بازی Call of Duty: Mobile است. در واقع، اگر بخواهیم این بخش از بازی را تشبیه کنیم، باید بگوییم که بتل رویال کالاف دیوتی موبایل شباهت زیادی به Call of Duty: Black Ops 4 دارد. البته که در این بازی وسایل نقلیه، نقشه‌ها و امکانات دیگر بازی متفاوت شده‌اند.

یکی از دلایلی که باعث شد تا بازی کالاف دیوتی موبایل بسیار محبوب باشد، وجود باگ‌های کم در این بازی است. در واقع، باگ را می‌توان بلای جان گیمرها در این بازی دانست. از این رو، تلاش سازندگان این بازی بر این مبنا بوده است که تعداد باگ و همین‌طور ربات‌های داخل بازی به حداقل برسد.

راب کوستیچ، رئیس اکتیویژن، در جریان درآمد شرکت اکتیویژن بلیزارد گفت که بازی Call of Duty: Mobile از زمان عرضه‌اش در اکتبر 2019 تاکنون از 500 میلیون بار دانلود در سراسر جهان عبور کرده است. او این بازی را به عنوان بهترین و پرفروش‌ترین بازی اکتیویژن معرفی کرده است.

چطور کالاف دیوتی موبایل را بازی کنیم

بازی COD موبایل دارای نقشه‌هایی عظیم متشکل از 38 نقشه است که هر نقشه امکانات و جلوه‌های ویژه اختصاصی خود را دارد. همچنین در هر آپدیت هم جزئیات بیشتری به این بازی افزوده می‌شود. بد نیست بدانید که در هر آپدیت، گرافیک بازی هم تا حدودی افزایش پیدا می‌کند.

بازی کالاف دیوتی موبایل امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد که باعث می‌شود تا لذت گیم پلی آن چندین برابر شود. از جمله این امکانات می‌توان به امکان شخصی‌سازی اشاره کرد. همچنیت شما می‌توانید موقعیت کنترلر‌های بازی را هم مطابق با نیاز خود تغییر بدهید.

گیم پلی بازی کالاف دیوتی موبایل بسیار ساده و جذاب است و همین باعث شده است که تمام سنین به این بازی علاقه داشته باشند. در عین حال این سادگی باعث شده است که مسابقات cod mobile هم بسیار جذاب باشند؛ چرا که به لطف سادگی، هر گیمر توانسته است سبک خاص خود را برای بازی کردن پیدا کند.

منوی ساده و کاربردی کالاف دیوتی موبایل باعث شده است که برخلاف بازی‌های رقیب، بتوانید به راحتی گزینه و امکان مورد نظر خود را در این بازی پیدا کنید. در نظر داشته باشید که همین سادگی در بخش منوی انتخاب نوع بازی هم وجود دارد و به راحتی می‌توانید وارد مسابقه دلخواه خود شوید.

گیم پلی کالاف دیوتی موبایل

یکی از دلایلی که باعث شد تا بازی کالاف دیوتی موبایل بسیار محبوب باشد، گیم پلی جذاب و روان این بازی است. در واقع، میزان باگ کم و روانی حرکت کاراکترها مخصوصا در صفحه‌نمایش‌های 120 هرتزی باعث شده است که این بازی جذابیت بسیار زیادی برای گیمرها داشته باشد و حتی مسابقات اختصاصی آن هم ساخته شود.

گیم پلی کالاف دیوتی موبایل به این صورت است که برای افرادی که تازه این بازی را شروع کرده‌اند، راهنمای ساده‌ای وجود دارد که می‌تواند برای شروع مناسب باشد. همچنین هرچقدر هم که در بازی پیش می‌روید، به امکانات بیشتری دست پیدا می‌کنید و گیم پلی این بازی جذابیت بیشتری پیدا می‌کند. 

دلایل محبوبیت مسابقات کالاف دیوتی موبایل مارکوورس

در سال 2020، بازی Call of Duty موبایل در میان پنج بازی رایگان برتر در رده اکشن گوگل پلی قرار گرفت. این روند اگرچه کمی سینوسی بود، اما به طور میانگین، همواره در لیست بهترین بازی‌های این رده قرار داشته است.

در ابتدای سال 2020، Call of Duty برترین بازی رایگان در اپ استور بود. البته که بعدها این رتبه تا عدد 15 هم کاهش داشت، اما دوباره این بازی موفق شد جایگاه خود را به دست بیاورد و به بهترین بازی رایگان اپ استور تبدیل شود.

فصل ششم بازی کالاف دیوتی موبایل باگ‌های زیادی داشت، اما تقریبا هیچی از محبوبیت آن کم نشد؛ همین به عاملی تبدیل شد که بگوییم این بازی چقدر میان گیمرها محبوب است و به این راحتی‌ها ارزش و محبوبیت خود را از دست نمی‌دهد.

چرا در مسابقات کالاف دیوتی مارکوورس شرکت کنیم

مارکوورس به عنوان بزرگ‌ترین برگزارکننده مسابقات cod mobile امکانات متنوعی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. یکی از این امکانات، اتوماسیون است که می‌تواند رقابت آنلاین مسابقات cod mobile را چندین برابر جذاب کند. توجه داشته باشید که اتوماسیون باید به صورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت انسانی انجام شود تا احتمال بروز خطا در آن به صفر برسد. در غیر این صورت، ممکن است که مشکلات زیادی در سیستم رتبه‌بندی به وجود بیاید.

در واقع، با وجود اتوماسیون، تمام مراحل و اقدامات مربوط به گروه‌بندی، براکت‌بندی و سهم‌بندی در مسابقات cod mobile توسط سیستم به صورت اتوماتیک انجام می‌شود و این باعث می‌شود که بهترین تجربه کاربری را از این پلتفرم داشته باشید.

مشاهده تمام اطلاعات مسابقات cod mobile روی یک نقشه متمرکز

شما می‌توانید اطلاع‌رسانی‌ها و پوشش‌های خبری را در پلتفرم مارکوورس به راحتی مشاهده کنید. در عین حال، می‌توانید اطلاعات دیگر مربوط به مسابقه را هم در کنار این اطلاع‌رسانی‌ها مشاهده کنید. تمام این موارد دست‌به‌دست هم می‌دهند تا بخواهید برای برگزاری مسابقات cod mobile، از پلتفرم مارکوورس استفاده کنید.

عدم اتمام مسابقات کالاف دیوتی موبایل در مارکوورس

مسابقات cod mobile در پلتفرم مارکوورس در دو حالت مولتی وبتل برگزار می‌شود که هرکدام از این حالت، دارای قابلیت‌ها، قوانین و جوایز خاص خود هستند. موضوعی درباره این مسابقات وجود دارد، این است که مسابقات cod mobile در مارکوورس تمامی ندارند و می‌توانید همیشه در این پلتفرم بازی خود را انجام دهید. حدودا هفته‌ای سه مسابقه برای این بازی برگزار می‌شود که این بازی‌ها دارای شرایط و جوایز متفاوتی نسبت به قبل هستند.

چطور در مسابقات کالاف دیوتی موبایل مارکوورس برنده شویم

یک پلیر کالاف دیوتی این امکان را دارد تا در مسابقات cod mobile شرکت کند. برای این منظور، باید از مهارت‌های مختلفی برخوردار باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان سوئیچ کردن سریع میان سلاح‌ها اشاره کرد. به این صورت که هر سلاح دارای یک خشاب است که ممکن است در حین تیراندازی تمام شود؛ از این رو، باید به سرعت بتوانید سلاح اول و دوم خود را جایگزین کنید. در غیر این صورت، دشمن شما را از بین خواهد برد.

آیا بازیکن حرفه‌ای بودن دقیقا به چه معناست؟ اکثر بازیکنان بازیکنی را که بیشترین کشته و بیشترین برنده را داشته باشد را به عنوان بازیکن حرفه‌ای آن بازی در نظر می‌گیرند. اگر مهارت شما در بازی از اکثر بازیکنان بهتر باشد، به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای شناخته می‌شوید. هر بازی بتل رویال نیازمند برخورداری از مهارت خاصی است و تسلط بر این مهارت‌ها چیزی است که یک بازیکن حرفه‌ای را از یک بازیکن معمولی متمایز می‌کند. 

تمرین زیاد برای تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه‌ای

اولین موردی که باعث می‌شود تا به یک بازیکن حرفه‌ای برای شرکت در مسابقات cod mobile تبدیل شوید، تمرین زیاد است. در واقع، هیچ تمرینی بهتر است مسابقه با ربات‌ها نیست. زمانی که با ربات‌ها تمرین می‌کنید، توانایی‌های فردی شما افزایش پیدا می‌کند و می‌توانید در مسابقات بازی، موفق‌تر از همیشه ظاهر شوید. در

تمرین هدف‌گیری برای شرکت در مسابقات cod mobile

یکی از کلیدهای طلایی برای موفقیت در مسابقات cod mobile، هدف‌گیری مناسب است. زمانی می‌توانید در طول بازی بازیکنان را از بین ببرید و قهرمان مسابقه شوید که هدف‌گیری خوبی داشته باشید. کالاف دیوتی موبایل یک میدان جنگ است که برای پیروز شدن خبری از شانس دوباره نیست. در نتیجه، باید بتوانید در همان ابتدا هدف‌گیری دقیقی داشته باشید که بتوانید رقبا را از بین ببرید.

تصرف بخشی خاصی از نقشه

مهم‌ترین چیزی که مستقیما از ذهن بزرگ متخصصان بازی‌های شوتر می‌گذرد، تصرف کردن بخش خاصی از نقشه است. نگه داشتن و ایزوله کردن منطقه برای زمانی است که کنترل یک منطقه روی نقشه را به دست می‌گیرید که مناسب کمپینگ است. به عنوان یک کمپر، باید بتوانید به خوبی خود را در بازی مخفی کنید. همچنین علاوه بر مخفی کردن، باید زاویه مناسبی هم نسبت به نقشه داشته باشید که بتوانید بازیکنان را از فاصله ایمن و به راحتی از بین ببرید.

شاید کمپر بودن کمی خسته‌کننده باشد و در عین حال بازیکنان دیگر هم از این کار رضایت نداشته باشند، اما بد نیست بدانید که به عنوان یک کمپر، شانس بیشتری را برای موفق شدن در بازی خواهید داشت. بسیاری از بازیکنان مسابقات cod mobile در مارکوورس هم همین روش مسابقه را انتخاب می‌کنند.

یک بازیکن حرفه‌ای از ابزار مختلف استفاده می‌کند

به عنوان یک پلیر حرفه‌ای کالاف دیوتی موبایل باید بگوییم که می‌توانید در صورت نیاز از ابزارهای جانبی بازدارنده مانند اسموک استفاده کنید. اسموک می‌تواند دود حجیمی را ایجاد کند که این دود باعث می‌شود تا بازیکن رقیب شما را گم کند. در واقع، این آیتم می‌تواند یک پل به سمت زندگی دوباره در کالاف دیوتی موبایل باشد.

در صورت تمایل به پیشرفت در بازی کالاف دیوتی موبایل می‌توانید از نارنجک یا Grenade هم استفاده کنید. به لطف این آیتم حتما نباید به صورت رو در رو با دشمن بجنگید؛ بلکه می‌توانید از فاصله دور و بدون اینکه او بفهمد، برنده رقابت شوید. 

تنظیمات حساسیت اختصاصی

تنظیم حساسیت (Sensevity) اختصاصی موضوعی است که هر بازیکنی که تابه‌حال یک بازی بتل رویال یا بازی‌های FPS انجام داده است، از آن خبر دارد. اکثر اوقات بازیکنان معمولی تنظیمات و حساسیت تنظیمات بازیکنان حرفه‌ای را کپی می‌کنند. اما بازیکنان حرفه‌ای، تنظیمات حساسیت بازی اختصاصی خود را دارند که این باعث می‌شود تا در مراحل مختلف بتوانند امتیاز بیشتری بگیرند.

مسابقات cod mobile را در پلتفرم آنلاین مارکوورس تجربه کنید..

بازی کالاف دیوتی موبایل از جذاب‌ترین بازی‌هایی است که می‌توانید برای دانلود به سراغ آن بروید. ما در مارکوورس مسابقاتی را برای این بازی بتل‌رویال جذاب در نظر گرفته‌ایم که می‌توانید در صورت تمایل، در آن‌ها ثبت نام کنید. این مسابقات با عناوین مختلفی برگزار می‌شوند و هر مسابقه هم جایزه اختصاصی خود را دارد. از جمله سه حالت برگزاری این مسابقه می‌توان به دابل، لیگ مولتی و دث مچ اشاره کرد. توجه داشته باشید که در بخش توضیحات هر مسابقه، قوانین آن به طور کامل شرح داده می‌شوند.


Marcoverse

مارکوورس نقطه عطف صنعت بازی در ایران. در مارکوورس دنیایی از سرگرمی هاست که نه تنها مرجعی برای برگزاری رویداد های مسابقه است، درون خود دارای یک ...

0 نظر

برای ارسال دیدگاه باید وارد سیستم شوید. برای ورود کلیک کنید.

تمایل دارید مطلب خود را در وبلاگ مارکوورس قرار دهید؟